زخمی شدن ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد آیت‌الله علم‌الهدی: «پردیس زندگی» اولویت نخست فعالیت‌های عمرانی دانشگاه فردوسی باشد | ضرورت معرفی دستاوردها و ذخایر علمی سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به تهران انفجار خودروی بمب‌گذاری‌شده در سوریه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اذعان مقامات صهیونیست به بن بست اسرائیل در جنگ غزه غزه؛ هشت ماه در جنگ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد رئیس جمهور: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند تأیید طرح سامان‌دهی مسکن و اجاره‌بها | صحت انتخابات در تمام حوزه‌ها به تأیید رسید جوزپ بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد ترامپ دولت بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی مقایسه کرد فرماندار مشهد: هزار و ۶۴ شعبه اخذ رأی در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود + فیلم وزارت بهداشت فلسطین نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه هشدار داد حماس از عادی بودن روابط خود با قطر خبرداد تجارت و اوکراین محور گفت‌وگوی ماکرون با شی پیام رئیس‌جمهور چین به نشست سازمان همکاری اسلامی جهاد تبیین و مدیریت جهادی نمونه بارز و عینی مقابله با جنگ شناختی دشمن است ورود ناو «شهید مهدوی» به نیمکره جنوبی زمین
سرخط خبرها

دادگاه میشیگان با رد صلاحیت ترامپ مخالفت کرد

  • کد خبر: ۲۰۲۶۰۵
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
دادگاه میشیگان با رد صلاحیت ترامپ مخالفت کرد
دادگاه عالی ایالت میشیگان امروز چهارشنبه اعلام کرد که دونالد ترامپ می‌تواند در انتخابات درون‌حزبی این ایالت شرکت کرده و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ شود.

به گزارش شهرآرانیوز، دادگاه عالی میشیگان با رای امروز خود راه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ هموار کرد.

پیش‌تر دادگاه تجدیدنظر ایالت میشیگان با ممنوعیت حضور ترامپ در انتخابات درون‌حزبی مخالفت کرده بود، اما پس از آنکه این رای مورد اعتراض قرار گرفت، تصمیم‌گیری در این زمینه به دادگاه عالی واگذار شد.

این در حالی است که در ۱۹ دسامبر دادگاه عالی ایالت کلرادو اعلام کرد نام دونالد ترامپ نباید در این ایالت روی برگه‌های رای بیاید؛ زیرا اقدامات او در وقایع ششم ژانویه مصداق شورش است.

ترامپ در ششم ژانویه ۲۰۲۱ تلاش کرد تا با فرستادن هوادارانش به ساختمان کنگره آمریکا، از تایید نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ توسط نمایندگان کنگره جلوگیری کند. او از آن زمان تا امروز مدعی است که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ تقلب صورت گرفته و جو بایدن در واقع شکست خورده است.

او در بیش از ۳۰ ایالت با چالش‌هایی مشابه مواجه است؛ اما بسیاری از این پرونده‌ها مورد پذیرش دادگاه‌ها واقع نشده‌اند. در نهایت، سرنوشت ترامپ و حضور یا غیبت او در برگه‌های رأی هر ایالت در دست قضات دادگاه عالی آن ایالت خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->